Нормативна база інклюзивного навчання

Основою для запровадження інклюзивного навчання у закладах освіти є низка міжнародних та державних нормативно-правових документів, з якими потрібно ознайомитися кожному педагогу інклюзивної освіти.

Закон України “Про освіту”

Закон України “Про позашкільну освіту”

Наказ Міністерства освіти і науки України від 11 травня 2018 р. № 414 “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти” 

Лист Міністерства освіти і науки України від 06 вересня 2022 р. № 1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році»

Лист МОН України №1/3737-22 від 29.03.2022 р. “Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні”

Лист МОН України №1/3710 від 28.03.2022 р. “Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану”

Лист Міністерства освіти і науки України від 16 червня 2020 р. № 1/9-328 щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини

Лист Міністерства освіти і науки України від 07.07.2020 №1/9-363 щодо застосування Порядку організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти для опрацювання та застосування в роботі

Постанова Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1289 “Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти”

Постанова КМУ від 29.04.2022 №493 “Про внесення змін до Положення про інклюзивно-ресурсний центр”

Постанова КМУ від 28.07.2021 №769 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530”

Постанова КМУ від 21.08.2019 №779 “Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти”