ПОЗАШКІЛЛЯ – FEST – 2024 Фотогалерея Фестивалю 2024 Матеріали Фестивалю 2024 Ірина ЧУРСА. Центр творчості на Чарівній – центр розвитку освітніх ініціатив та підтримки у прифронтовому місті Тетяна ШИРШОВА. Виховання патріота через красу: театр моди як інструмент формування національної ідентичності Олександра ДОЛГОВА. Актуальна роль громадянського суспільства у реалізації освітніх ініціатив закладу позашкільної освіти Тетяна МЕЛЬНИК. Реалізація проєктної діяльності в закладі позашкільної освіти Євгенія КОТЬКАЛО. Впровадження онлайн-ігор у практику роботи керівника гуртка закладу позашкільної освіти Анна КОСТОГРИЗ. Хореографічне мистецтво в освітньому процесі позашкілля як один із алгоритмів формування у молодого покоління національно- патріотичного виховання під час воєнного стану в Україні Олена КОВАЛЬКО. Театр-студія «Барвінок» – місце, де створюють новий Світ Ганна КОНАЗЮК. Задум та реалізація творчих проєктів як складник мистецької освіти крізь призму національно- патріотичного та культурно- естетичного аспектів Лариса СТОРОЖКО. Актуальні питання виховання громадянина-патріота в умовах сьогодення: методичний кейс Ганна КОВГАНИЧ. Тренінгова програма «Концептуальні засади національно- патріотичного виховання дітей та молоді у закладі позашкільної освіти» Людмила ТОКАРЕНКО. Інтеграція інтерактичної діяльності в освітній процес Олена МАЙДАНЕЦЬ-БАРГИЛЕВИЧ. Художні та технологічні особливості розпису писанок Зоя МІФТАХОВА. Арт-терапія: види, методи та їх сутність Юлія МІЩАН. Національно-патріотичне виховання учнів засобами українського етнодизайну Олеся БАЗИЛЕВСЬКА. Психолого-педагогічна адаптація вихованців дошкільного віку в закладах позашкільної освіти в умовах сьогодення Юлія МЕЛЬНИЧЕНКО. Образотворче мистецтво, театр та анімація: світ необмежених можливостей Наталія ВОЙЧУК. Використання національно- культурного потенціалу як один із шляхів формування підростаючого покоління Світлана РЯБІНКО. Творче життя та особливості репертуару дитячого хорового колективу в сучасних реаліях Таміла НОВОДВОРСЬКА. Тематичні орієнтири для розгляду на засіданні педагогічної ради «Організація національно- патріотичного виховання дітей та учнівської молоді: рефлексія практики, проблем, перспектив» Лариса ГОЛУБ. Розвиток культурно-естетичного творчого потенціалу дітей та молоді – основа національно-патріотичного виховання Юрій ІВАНОВ. «Одухотворення мрій» - досвід роботи дитячої анімаційної студії «КРОК» Надія ЛУК'ЯНЮК, Марина ДОВГАЛЬ. Роль БДЮТ «Дивоцвіт» у формуванні творчого потенціалу та національної свідомості дітей та молоді Олена АНТОНОВА. Організація змістовного дозвілля дітей та молоді під час канікул Ірина ЦАТУРЯН. Роль соціальної реклами у вихованні патріотизму в умовах воєнного стану Тетяна ПРОТОЧЕНКО. Національно-патріотичне виховання дітей та учнівської молоді: потенціал соціального проєкту Ганна КОВАЛЬЧУК, Діана НЕДЛІНСЬКА. Організація ігрової діяльності в роботі керівника гуртка Юлія АПАНАСЕНКО. Духовне та культурно-естетичне виховання дітей та учнівської молоді в гуртку «Мистецтвознавці» Наталія ДАВИДЕНКО. Калейдоскоп народних свят Наталія ДАВИДЕНКО. Краєзнавчо-пізнавальний квест «Перегони шалені в метрополітені» Світлана ЛАГУТІНА. Концептуальні засади проєкту «Розповім тобі про Україну» Олеся ГОРІНА. Творчий проєкт для педагогів позашкілля «Мовна грамотність» Ганна ІЛЬЄНКО. З досвіду роботи зразкового художнього колективу інклюзивного ансамблю музичних інструментів «Експромт» Київського Палацу дітей та юнацтва ‣Ірина ЧУРСА. Центр творчості на Чарівній – центр розвитку освітніх ініціатив та підтримки у прифронтовому місті ‣Тетяна ШИРШОВА. Виховання патріота через красу: театр моди як інструмент формування національної ідентичності ‣Олександра ДОЛГОВА. Актуальна роль громадянського суспільства у реалізації освітніх ініціатив закладу позашкільної освіти ‣Тетяна МЕЛЬНИК. Реалізація проєктної діяльності в закладі позашкільної освіти ‣Леся ТУРУКІНА. Формування національно-культурної ідентичності вихованців у закладі позашкільної освіти ‣Євгенія КОТЬКАЛО. Впровадження онлайн-ігор у практику роботи керівника гуртка закладу позашкільної освіти ‣Таміла НОВОДВОРСЬКА. Моральне виховання дітей та молоді у контексті педагогічних ідей К. Д. Ушинського ‣Таміла НОВОДВОРСЬКА. Життєдайна сила афоризмів Григорія Сковороди ‣Анна КОСТОГРИЗ. Хореографічне мистецтво в освітньому процесі позашкілля як один із алгоритмів формування у молодого покоління національно- патріотичного виховання під час воєнного стану в Україні ‣Таміла НОВОДВОРСЬКА. Тематичні орієнтири для розгляду на засіданні педагогічної ради «Організація національно- патріотичного виховання дітей та учнівської молоді: рефлексія практики, проблем, перспектив»