Взаємодія з батьками та побудова успішної комунікації Для успішного інклюзивного навчання батьки мають стати частиною команди. Пропонуємо поради, які стануть у пригоді для налагодження співпраці з батьками не тільки в інклюзивних групах. О. В. Коган, О. А. Манукян, О. І. Мирошниченко. Практика взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі (методичний посібник)Г. В. Кукуруза. Психологічна модель ранього втручання: допомога сім’ям, що виховують дітей раннього віку з порушеннями розвитку (монографія)За заг. ред. Колупаєвої А. А. Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами (навчально-методичний посібник)О. В. Гаяш. Співпраця закладу освіти з батьками дітей з ООП як умова реалізації ідей інклюзії (стаття) Маргарита Чайка «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами» Ірина Руденко «Співпраця фахівців та батьків дитини з особливими освітніми потребами» Богдана Смаль «Інклюзія у співпраці – права та обов’язки батьків та їх дітей з ООП» Людмила Верещак «Як педагогам організувати взаємодію з батьками дітей з ООП» Марія Унтіна «Очікування батьків дітей з ООП від інклюзивного навчання» Унтіна Марія «Позитивний досвід інклюзії: погляд батьків» Анна Данилюк «Рекомендації батькам, діти яких мають ООП у період карантину» «Стратегії ефективного спілкування з батьками та створення безпечного середовища для дітей з ООП» (Миколаївський ОІППО) Сергій Зайцев «Інклюзивно-ресурсний центр: принципи взаємодії дитини, батьків та закладу освіти» Світлана Скляр «Співпраця ІРЦ із закладами освіти» Богдана Смаль «Інклюзивне навчання: командна взаємодія педагогічного колективу і фахівців ІРЦ» «Взаємодія закладу освіти з батьками дітей з ООП та фахівцями інклюзивно-ресурсного центру» (Управління ДСЯО у Сумській області)