Матеріали відкритого міського фестивалю кращих практик освітян закладів позашкільної освіти «ПОЗАШКІЛЛЯ-FEST-2024»
- Ірина ЧУРСА. Центр творчості на Чарівній – центр розвитку освітніх ініціатив та підтримки у прифронтовому місті (презентація)
- Ірина ЧУРСА. Центр творчості на Чарівній – центр розвитку освітніх ініціатив та підтримки у прифронтовому місті (виступ)
- Тетяна ШИРШОВА. Виховання патріота через красу: театр моди як інструмент формування національної ідентичності (презентація)
- Тетяна ШИРШОВА. Виховання патріота через красу: театр моди як інструмент формування національної ідентичності (виступ)
- Олександра ДОЛГОВА. Актуальна роль громадянського суспільства у реалізації освітніх ініціатив закладу позашкільної освіти (виступ)
- Тетяна МЕЛЬНИК. Реалізація проєктної діяльності в закладі позашкільної освіти (презентація)
- Тетяна МЕЛЬНИК. Реалізація проєктної діяльності в закладі позашкільної освіти (виступ)
- Євгенія КОТЬКАЛО. Впровадження онлайн-ігор у практику роботи керівника гуртка закладу позашкільної освіти (виступ)
- Анна КОСТОГРИЗ. Хореографічне мистецтво в освітньому процесі позашкілля як один із алгоритмів формування у молодого покоління національно- патріотичного виховання під час воєнного стану в Україні (виступ)
Олена КОВАЛЬКО. Театр-студія «Барвінок» – місце, де створюють новий Світ (виступ)
- Людмила ТОКАРЕНКО. Інтеграція інтерактичної діяльності в освітній процес (виступ)
- Олена МАЙДАНЕЦЬ-БАРГИЛЕВИЧ. Художні та технологічні особливості розпису писанок (виступ)
- Зоя МІФТАХОВА. Арт-терапія: види, методи та їх сутність (виступ)
- Юлія МІЩАН. Національно-патріотичне виховання учнів засобами українського етнодизайну (виступ)
- Олеся БАЗИЛЕВСЬКА. Психолого-педагогічна адаптація вихованців дошкільного віку в закладах позашкільної освіти в умовах сьогодення (виступ)
- Юлія МЕЛЬНИЧЕНКО. Образотворче мистецтво, театр та анімація: світ необмежених можливостей (виступ)
- Таміла НОВОДВОРСЬКА. Тематичні орієнтири для розгляду на засіданні педагогічної ради «Організація національно- патріотичного виховання дітей та учнівської молоді: рефлексія практики, проблем, перспектив» (презентація)
- Таміла НОВОДВОРСЬКА. Життєдайна сила афоризмів Григорія Сковороди (презентація)
- Таміла НОВОДВОРСЬКА. Моральне виховання дітей та молоді у контексті педагогічних ідей К. Д. Ушинського (презентація)
Юрій ІВАНОВ. «Одухотворення мрій» – досвід роботи дитячої анімаційної студії «КРОК» (виступ)
Олена АНТОНОВА. Організація змістовного дозвілля дітей та молоді під час канікул (виступ)
Ірина ЦАТУРЯН. Роль соціальної реклами у вихованні патріотизму в умовах воєнного стану (виступ)
- Тетяна ПРОТОЧЕНКО. Національно-патріотичне виховання дітей та учнівської молоді: потенціал соціального проєкту (виступ)
- Ганна КОВАЛЬЧУК, Діана НЕДЛІНСЬКА. Організація ігрової діяльності в роботі керівника гуртка (виступ)
- Юлія АПАНАСЕНКО. Духовне та культурно-естетичне виховання дітей та учнівської молоді в гуртку «Мистецтвознавці» (виступ)
- Наталія ДАВИДЕНКО. Калейдоскоп народних свят (виступ)
- Наталія ДАВИДЕНКО. Краєзнавчо-пізнавальний квест «Перегони шалені в метрополітені» (виступ)
- Світлана ЛАГУТІНА. Концептуальні засади проєкту «Розповім тобі про Україну» (виступ)
- Олеся ГОРІНА. Творчий проєкт для педагогів позашкілля «Мовна грамотність» (виступ)
- Ганна ІЛЬЄНКО. З досвіду роботи зразкового художнього колективу інклюзивного ансамблю музичних інструментів «Експромт» Київського Палацу дітей та юнацтва (виступ)
Катерина КРАСНОЖОНА. Створення особистості майбутнього засобами театрального мистецтва.
Алла КУЧМІЙ. Театр – мистецтво як територія можливостей створювати та окрилювати цілісну, гармонійну, самостійну особистість у дитячому колективі закладу освіти
Леся КАЛУГА-СЕМЕНКОВА. Формування творчої особистості через призму театрального мистецтва
Артем АКОПЯН. Розвиток акторських здібностей вихованців під час навчання у вокальному гуртку
Ірина ГЕРЛІВАНОВА. Власний досвід роботи Центру «Штурм» в умовах воєнного стану
Павліна МЕЛЬНИЧЕНКО. Сучасні реалії та особливості навчання дітей на прикладі народного художнього колективу «Дитяча художня студія імені Наума Осташинського» Палацу дітей та юнацтва Печерського району міста Києва
Ольга ЗІНОВЄЄВА. Модель розвитку компетентностей обдарованої особистості у закладах позашкільної освіти
Ольга ТАРАСЕНКО. Профілактика конфліктів у дитячому колективі
Альона БУРМАК. Психологічні практики формування безпечного освітнього середовища вихованця
Наталія РОМАСЬ. Еко-марафон дозвілля: Використання практичних та інноваційних розробок із екологічного напряму в освітньому просторі позашкілля
Марія МАТВІЄНКО. Ігрова діяльність у позашкільній освіті в галузі природничих наук
Анна КОСТОГРИЗ. Різновиди ігор та їх застосування в хореографії при роботі з вихованцями молодшого віку в закладі позашкільної освіти
Діана РОЩІНА. Дидактична гра як засіб формування пізнавальної та практичної компетентностей вихованців гуртка «Ансамблю народних інструментів «Мальви»
Андрій ТЕРЕЩЕНКО. Сучасні цифрові процесори на заняттях з навчання гри на гітарі
Оксана ЗАБОЛОТНЯ, Наталія ДОЛГАНОВА. Цифрове освітнє середовище керівників гуртків у закладах позашкільної освіти
Наталя ЮРПОЛЬСЬКА. Розширення медіапростору закладу позашкільної освіти
Ольга ШИБКА. Цифрова грамотність та зона комфорту педагога закладу позашкільної освіти
Надія НІКОНОВА. Формування у вихованців закладів позашкільної освіти цифрових та базових компетентностей