KYIV-M-FEST 2024

14 -16 лютого 2024 року відбувся Відкритий міський методичний фестиваль закладів позашкільної освіти «КYIV M-FEST-2024»  на тему  «Віртуальний простір методиста закладу позашкільної освіти»

‣Тетяна ПОЛІЩУК. Цифрова культура: практичні кейси

‣Галина ІЛУЦА. Проєктна діяльність у рамках роботи коворкінгу «КОЛО»

‣Наталія РОЗПУТНЯ. Використання штучного інтелекту в освітньому середовищі

‣Наталія ЧУПРИНА. Рефлексивне навчання. Методи. Фасилітація процесу 

‣Наталія ПОЛІХУН. Ресурси штучного інтелекту в підтримці STEAM-освіти

‣Анжеліка БАБИЧ. Перспективність медійного каналу Telegram для поширення інформації на окупованих територіях під час комунікації зі здобувачами освіти в умовах воєнного стану в Україні

‣Олена ТЮТЮННИКОВА. Методичний менеджмент як інструмент професійного вдосконалення педагогів позашкільної освіти 

‣Вероніка ХАРЧЕНКО. Досвід впровадження дистанційного навчання - дисципліна «хор та вокальний ансамбль»

‣Ірина ЗАВРАЖНА.  Використання ік-технологій та засобів віртуального простору в проведенні змішаних занять в гуртках закладу позашкільної освіти

‣Яна ДЗЮБА. Штучний інтелект в позашкільній освіті. Особливості, переваги та принципи використання 

‣Євгенія КОТЬКАЛО. Інтерактивні карти як інструмент організації віртуальної екскурсії 

‣Тетяна ТАРАСОВА. Використання додатка Notion для створення електронних посібників з позашкільної освіти

‣Жанна ШИНКАРЬОВА. Педагогічний колектив - онлайн підтримка емоційної стійкості

‣Яна БОЖКО. Технологія Edutainment та її роль у сучасній позашкільній освіті 

‣Єлизавета БОЙЧУК, Олеся КУБАТКО. Створення інтерактивних живих аркушів у сервісі LiveWorksheets

‣Єлизавета БОЙЧУК, Олеся КУБАТКО. Створення креативних презентацій: шаблони та ідеї

‣Мар'яна ЯНОВСЬКА.  Використання штучного інтелекту під час створення презентацій

‣Лариса АКОПЯН. Формування національної української ідентичності у віртуальному просторі Центру творчості «Шевченківець»

‣Марія КРОКОС. Використання ШІ у позашкільній освіті

‣Олена АРТЮХ. Edutainment як основна умова ефективного навчання

‣Тетяна МАРЧЕНКО.  Створення умов для розвитку самоефективності в гуртках декоративно-прикладного мистецтва засобами едьютейнменту

‣Тетяна ГРУКАЛЕНКО. Використання ігрових технологій під час змішаного навчання (інтелектуальні ігри)

‣Марія МАТВІЄНКО. Роль відеоматеріалів у сучасній позашкільній освіті на заняттях з біології

‣Ольга КОРОЛЬЧУК. Навчання обдарованих дітей під час воєнного стану

‣Інна КОВАЛЬОВА. Веб-квест як форма реалізації дистанційного STEM-навчання в закладах позашкільної освіти

‣Анна КАМША. Зимовий квест «Казка»

‣Олена ЛИТОВЧЕНКО. Протидія пропаганді та розвиток критичного мислення учнів (на прикладі онлайн проєкту)

‣Марина ГОРЄЛЬСЬКА. Можливості віртуального простору у виховній роботі

‣Ельмаз КЛІМЕНОК. Самоогранізація та організація зовнішньої діяльності за допомогою віртуального простору

‣Лариса СОВЕНКО. Мистецька лабораторія «Арт-ідеї в просторі національно - патріотичного виховання»

‣Діана НЕДЛІНСЬКА. Емоційна та соціальна інтелектуальність у віртуальному середовищі

‣Світлана ГОНЧАР. Нові форми організаційно-масової роботи еколого- натуралістичного спрямування в умовах змішаного навчання

‣Леся КАЛУГА-СЕМЕНКОВА. Інтернет-спільноти як засіб психологічної підтримки та виховання

‣Ніна ЯКИМОВА. Віртуальні форми методичної роботи

‣Ганна КОВГАНИЧ. Методичний кабінет як інструмент інформаційно-методичного забезпечення Центру позашкільної роботи Святошинського району міста Києва

‣Валентина РОГОЖИНА. Інноваційно-методичний кластер – форма оновлення роботи методичної служби закладу позашкільної освіти

‣Юлія ШУЛЬГА. Інформаційна методична скарбничка як інноваційний ресурс для саморозвитку педагогів-позашкільників Роменської міської Малої академії наук учнівської молоді

‣Тетяна ПРОТОЧЕНКО.  Потенціал вебінарів у навчанні керівників гуртків

‣Інна СИДОРОВА. Система роботи методиста - координатора за художньо - естетичним напрямом позашкільної освіти як інструмент підвищення професійного рівня педагогів

‣Наталія КЛЮЧНИК. Проєктна діяльність як одна із форм мистецької освіти

‣Марія ЧИЧИКАЛОВА.  Розвиток самоефективної особистості гуртківців на заняттях гуртка «Інтер'єрна іграшка»

‣Таміла НОВОДВОРСЬКА. Мистецтво та візуальна культура в епоху інформаційних технологій

‣Юлія АПАНАСЕНКО. Мистецтво в онлайн-середовищі: пошук нових форм та можливостей у гуртку образотворчого мистецтва «Мистецтвознавство»

‣Юлія МЕЛЬНИЧЕНКО. Цифрові інструменти вчителя образотворчого мистецтва

‣Тетяна НОВІК, Софія БОКЛАН. Мистецька освіта та естетичне виховання: корисні застосунки на поміч у роботі сучасного педагога

‣Алла БАБКОВА. Дебати як майданчик для вдосконалення шкільного музейництва