MEET UP NEOІНКЛЮЗІЯ-2024 (10-11 грудня) Фотогалерея MEET UP «NEOІНКЛЮЗІЯ» - 2024 Матеріали MEET UP «NEOІНКЛЮЗІЯ» - 2024 Яна Божа. Використання освітніх напрямів програми «STREAM-освіта або Стежинки у Всесвіт» у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами Наталія Тимофієнко. Арт-терапевтичні технології як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, які постраждали внаслідок війни Анастасія Базиленко, Ольга Мацюк, Карина Маслюк. Важливість супроводу студентів з особливими освітніми потребами у середовищі фахового коледжу та закладі вищої освіти Яна Загутіна-Візер. Міждисциплінарна взаємодія фахівців у команді супроводу учнів з особливими освітніми потребами: ефективні підходи та виклики в закладі освіти Ольга Макаренко. Українська інклюзивна школа закордоном (досвід створення інклюзивного простору у Варшаві, Барселоні та Аліканте) Любов Шендеровська. Методики арт-терапії у роботі з вихованцями з особливими освітніми потребами на локаціях реабілітаційних центрів. Співпраця з громадськими організаціями Наталія Білецька. Інноваційна модель розвитку інклюзивної освіти через «Освітньо-соціально-культурний центр»: практичний досвід корекційної роботи КЗ Львівської обласної ради «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр Святого Миколая» Марія Лозинська. Іпотерапія як інноваційний інструмент інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у освітній та соціальний простір: з досвіду роботи КЗ Львівської обласної ради «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр Святого Миколая» Надія Плиска. Проєктна діяльність як основний вид виховної діяльності КЗ Львівської обласної ради «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр Святого Миколая»: формування цінностей через творчість та співпрацю